РЕГИСТРАЦИЯ И ПАРОЛИ

Защо трябва да се регистрирам?

Регистрацията в нашия сайт ви дава възможност :
- Да поръчвате билети за всички интересни събития, които предлагаме on-line.
- Да използвате услугата Доставка на билети, с която ще получите вашите билети на посочения от вас адрес в България и извън България.
Регистрацията в нашия сайт ви осигурява бърз и лесен достъп до нашия уеб магазин следващия път, когато посетите страницата ни и ви спестява необходимостта да въвеждате своите данни при всяка нова поръчка.

Как да се регистрирам?

За целта е необходимо да отидете на Регистрация и да попълните всички посочени с червена звездичка полета. (Обърнете внимание, че ще използвате вашият и-мейл, за да влизате като потребител в нашия сайт. )
Веднага след като сте попълнили задължителните полета, ще получите автоматичен и-мейл, съдържащ паролата Ви за достъп.

Какво да направя ако срещна затруднения при регистрацията?

Ако по време на регистрацията срещнете каквито и да е затруднения, уверете се , че сте попълнили правилно всички полета и сте изпълнили всички условия за регистрация. Ако и след това все още имате такива затруднения, моля използвайте следната форма за контакти (имайте предвид, че тази форма не може да бъде използвана за поръчка на билети).
Ние ще изясним причините и ще ви съобщим за тях във възможно най-кратък срок.

Какво да направя, ако съм си забравил паролата ?

Необходимо е да отидете на Регистрация/Забравена парола. На указания от вас и-мейл ще получите от нас подробни инструкции как да смените паролата си.

Назад
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ. ДОСТАВКА И ПОЛУЧАВАНЕ НА БИЛЕТИТЕ

Какви са начините за плащане?

Какви са начините за плащане?
Поръчаните билети могат да бъдат заплатени от клиента по следните начини:
1. Плащане по банков път - при завършване на покупката, клиентът получава имейл от EVENTIM с подробна информация за банковите реквизити на банковата сметка на EVENTIM. Дължимата сума трябва да бъде преведена по предоставената банкова сметка в срок от 5 работни дни, като в основанието за плащане задължително се посочва номера на поръчката;
2. Плащане чрез наложен платеж - дължимата сума се заплаща на куриера при доставка на билетите на указания от клиента адрес;
3. Плащане с кредитна/дебитна карта – притежаваната от клиента VISA карта/Euro - Mastercard карта ще бъде кредитирана със съответната сума. Плащането ще бъде осъществено от CTS Eventim AG, Contrescarpe 75a, 28195 Bremen / Germany.
ВАЖНО ИЗИСКВАНЕ: При плащане на билета с кредитна или дебитна карта, билетът трябва да бъде получен лично от картодържателя, направил плащането. В противен случай EVENTIM има право да изиска допълнителни документи и да анулира поръчката, ако тези документи не бъдат предоставени.

Как ще ми бъдат доставени билетите и в какъв срок?

Поръчаните билети могат да бъдат доставени на адрес, посочен от клиента. За доставката на билетите EVENTIM използва куриерските услуги на „Спиди“ АД с интернет страница http://www.speedy.bg/. Доставката се заплаща от клиента.
Поръчаните билети се доставят в рамките на работната седмица, от 9:00 ч. до 18:00 ч., в срок до 5 работни дни от датата на поръчката, когато избраните начини на плащане са с наложен платеж или с кредитна/дебитна карта, респективно 5 работни дни, считано от датата, на която дължимото плащане е получено по сметката на EVENTIM – при избрано плащане по банков път. При по-голяма натовареност на EVENTIM или на доставчика срокът на доставка може да бъде и по-голям от срока по предходното изречение, до не повече от 15 работни дни. Почивните дни и официалните празници не са включени в посочените срокове.
Ако доставката не бъде извършена в упоменатите срокове, препоръчително е клиентите да се свържат по телефона с EVENTIM, за да бъде проверен статуса на пратката. Проверката се извършва по номера на покупката, посочен в имейла, получен в потвърждение за успешно извършената покупка. Можете да се свържете с EVENTIM и като използвате следната форма за контакти (имайте в предвид, че тази форма не може да бъде използвана за поръчка на билети).

Цени на доставката

Доставка в рамките на гр. София - 5,50 BGN
Доставка извън гр. София - 6,50 BGN
Доставка до адрес в друга европейска държава - 90,00 BGN

Ако не ползвам доставка, къде мога да получа закупените през сайта www.eventim.bg билети?

Билети, закупени по електронен път през интернет страницата на EVENTIM и заплатени предварително с кредитна или дебитна карта или по банков път, могат да бъдат получени и на място на посочените по-долу адреси, в случай че при покупката е бил избран този начин на получаване:
В централния офис на EVENTIM
гр. София, ул. „6-ти септември" № 58, ет. 1
Работно време: от 10 до 18 ч.
от понеделник до петък


Какво представлява услугата Получаване в офиса на EVENTIM?

Билети, заплатени предварително с кредитна или дебитна карта или по банков път, могат да бъдат получени и на място в централния офис на EVENTIM с адрес гр. София, ул. „6-ти септември" 58, ет. 1, с работно време от 10:00 ч. до 18:00 ч., от понеделник до петък, ако при покупката е бил избран този начин на получаване.
Услугата „Получаване в централния офис на EVENTIM” е възможна само при предварително заплащане на билетите с кредитна или дебитна карта или по банков път. Ако сте избрали плащане при доставката чрез наложен платеж, тази услуга няма да бъде активна.
При ползване на услугата „Получаване в централния офис на EVENTIM“ се начислява автоматична такса от 2 лв., която заплащате при закупуване на билетите. Това е системна такса за ползване на самата услуга. Тя гарантира местата, които сте си закупили от деня на покупката до деня на концерта.
В случай, че предпочитате да платите билетите в брой на място в централния офис на EVENTIM, може да посетите нашия офис и да закупите билети, които ще получите без забавяне в момента на покупката. Предварителна резервация на места в този случай не е възможна.

Назад
ПОРЪЧКА И ПОКУПКА НА БИЛЕТИ

Мога ли да резервирам билети и да ги закупя в деня на събитието?

По време на покупка в нашия сайт, когато изберете билети и ги сложите в потребителската си кошница тези билети са резервирани от вас за срок от 18 минути. Това ви дава възможност да се регистрирате и да завършите покупката . През това време местата, които сте си избрали, са резервирани за вас и никой друг няма достъп до тях.
Ако сте избрали наложен платеж, след като завършите поръчката си вашите билети се изпращат с куриер. За срока до доставката те са резервирани и никой друг не може да ги закупи. В случай, че цената на билетите не бъде заплатена на куриера при доставката, резервацията отпада.
Ако сте избрали плащане по банков път, избраните билети са резервирани за Вас до крайния срок за заплащане на билетите, а именно – 5 работни дни, считано от датата на поръчката. Ако цената на билетите не бъде заплатена от Вас в този срок, задължението на EVENTIM да пази за Вас избраните места и да достави/предаде поръчаните билети отпада.
Във всички останали случаи резервация на билети без заплащането им е невъзможна. Това означава, че в деня на събитието вие можете да закупите само от останалите в наличност билети. Те се предлагат както на нашия сайт, така и в цялата разпространителска мрежа на EVENTIM.

Как мога да избера място по плана на залата?

За да направите покупка по план на зала натиснете иконката Интерактивна схема на залата в горния десен ъгъл. Изберете своите билети като кликнете на цветните квадратчета. След това ще ви се отвори прозорец в който трябва да потвърдите цената на билета. В полето по-долу ще видите вашия избор. За да отворите плана на залата ви е необходима програмата Adobe Reader.

Защо ми излиза правостоящо място при опит да закупя билет за седящо място?

В случай, че за някое събитие поставите билети за седящо място във вашата потребителска кошница, а видите надпис Свободно допускане/правостоящо място , то най-вероятно за това събитие седящите места, които се предлагат не са с определен ред и място. Това означава, че имате гарантирано място, но то не е точно определено, а е по ваш избор.

Мога ли да си взема закупения билет в деня на събитието?

В деня на събитието билети, закупени по електронен път през интернет страницата на EVENTIM и заплатени предварително с кредитна или дебитна карта или по банков път, могат да бъдат получени и на място на посочените по-долу адреси, в случай че при покупката е бил избран този начин на получаване:
В централния офис на EVENTIM
гр. София, ул. „6-ти септември" № 58, ет. 1
Работно време: от 10 до 18 ч.
от понеделник до петък

На касата на EVENTIM в Тhe Mall
гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 115, ниво 0
Работно време: от 12 до 21 ч.
Всеки ден от седмицата.

За по-мащабни събития, които предполагат организиране на вечерна каса в деня на концерта на мястото на събитието, можете да получите билетите си и на място, непосредствено преди да влезете в залата/стадиона. Все пак ви съветваме само в краен случай да оставяте получаването на билетите си за последния момент и предварително да поискате от екипа на EVENTIM информация дали е организирана вечерна каса.

Възможна ли е доставка на билет в друг град и държава?

Доставка на билети може да бъде направена до всяка една точка на България. Наш партньор при доставките в страната е „Спиди“ АД http://www.speedy.bg/.
EVENTIM предлага организиране на доставка на билети и извън България. Наш партньор при международните доставки е Aramex. Ако желаете да проверите сроковете за доставка до определена държава – можете да го направите на http://www.aramex.bg/


Назад
ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНИ БИЛЕТИ

Закупих си билети, но няма да успея да посетя концерта. Как мога да върна билетите и да си получа обратно парите?

Отказ от закупените билети преди провеждане на събитието и възстановяване на платената сума е възможен единствено в случаите на заплатена Такса за отказ (вж. по-долу Раздел „EVENTIM УСЛУГА - Такса за отказ“).
Извън този случай връщане на билетите и получаване обратно на заплатената цена не е възможно.
EVENTIM уведомява клиентите си, че съгласно чл. 57, т. 12 от Закона за защита на потребителите разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние в 14-дневния период за размисъл не се прилагат по отношение на предоставянето на услуги, свързани с развлекателни дейности. Във връзка с посоченото правно основание клиентите нямат право на отказ от закупените по електронен път билети за развлекателни събития.

Как да върна билетите, в случай че събитието не се състои?

Информация за отмяна или промяна в датата на провеждане на дадено събитие можете да получите на сайта на EVENTIM, секция „Новини“.
При продажбата на билетите EVENTIM действа от името и за сметка на съответния Организатор на събитието. EVENTIM няма задължения по отношение на организирането на събитията и тяхното навременно провеждане и не носи отговорност за качеството на предоставената развлекателна услуга.
В случай на отмяна на събитие Организаторът е лицето, което носи отговорност за връщането на сумите, платени за билетите, и за обезщетяването на лицата, претърпели вреди поради отмяната на събитието. Отмяната на събитието представлява неизпълнение от страна на Организатора на поетото задължение за осигуряване на заплатената развлекателна услуга.
Наименованието на Организатора на съответното събитие и седалището и адреса на управление на последния се публикуват на интернет страницата www.eventim.bg, в описанието на съответното събитие. Наименованието на Организатора е отпечатано на билета за събитието.
Цената на закупените билети се възстановява от EVENTIM, само когато Организаторът е възложил на EVENTIM да извърши това възстановяване от името и за сметка на самия Организатор. EVENTIM Ви уверява, че в случай на отменено събитие ще направи всичко възможно да защити правата Ви пред отговорния Организатор.
Организаторът определя при какви условия, по какъв ред и в какви срокове ще бъдат възстановявани сумите, платени за билети за несъстоялото се събитие. Тези условия се публикуват своевременно на интернет страницата на EVENTIM. При отказ от страна на Организатора да възстанови сумите, платени за билетите, клиентите могат да отправят исканията си за възстановяване на платената цена директно към Организатора на неговия адрес на управление, посочен в описанието на събитието, или да подадат жалба срещу Организатора пред компетентните държавни органи.
В случай, че Организаторът е възложил на EVENTIM връщането от името на Организатора на платената цена на билетите, възстановяването на сумите се извършва по ред и в срокове, определени от Организатора и обявени на интернет страницата на EVENTIM. В тези случаи на клиентите се възстановява сумата, отпечатана на лицевата страна на билета, като възстановяването става по следните начини:
1. Билети, закупени на каса на EVENTIM, се връщат на мястото, откъдето са закупени;
2. Билетите, закупени чрез интернет страницата www.eventim.bg, могат да бъдат върнати на място в централния офис на EVENTIM или дистанционно – чрез изпращане на билета по куриер до адреса на управление на ЕVENTIM, в който случай клиентът трябва да предостави на EVENTIM номер на банкова сметка, по която да му бъде преведена цената на билета.

Как да си върна билета за несъстояло се събитие, ако съм го закупил през вашия сайт?

Ако билетът е закупен през нашия сайт връщането може да стане в централния офис на Ивентим БГ - гр. София, ул. "6-ти септември" 58, ет.1. Ако нашият офис не е удобен за вас може да ни пишете чрез формата за контакти и ще помислим за друг вариант, по който да стане това.

Назад
PRINT@HOME

Как да използвам print@home?

Тази услуга се активира единствено при желание от страна на организатора на събитието. Тя не се предлага за всички събития.

Услугата print@home е възможна само при покупка на билети през Интернет, посредством кредитна карта. След заплащане на Вашата заявка с кредитна карта, на страницата на "Начини на доставка" ще откриете услугата print@home. Ще бъдете насочени към страницата на www.eventim.bg с Вашия номер на заявка и линк към принт версията на Вашия билет.

Как изглежда print@home билет?

Билетът е под формата на .pdf (за целта е необходима следната програма Adobe Reader).
Обръщаме Ви внимание, че билетът е действителен само в А4 формат. В никакъв случай не се опитвайте да го изрязвате. Повторното му използване в оригинал или копие е невъзможно.

Разпечатах своя билет, но го загубих. Какво да направя?

В случай на загуба на билета или негово унищожаване, можете повторно да го разпечатате. За целта слдва да отидете в профила си, в "Мои заявки". Линкът към отпечатване на билета ще бъде активен. Имайте предвид следното: повторно допускане на мястото на провеждане на събитието по оригинал на билета или по копието ще бъде невъзможно. Поради тази причина не можем да гарантираме, че загубения от Вас билет няма да бъде използван от някой друг.

Как да заплатя print@home билет?

За да заплатите Вашия print@home билет, попълнете необходимите полета: изберете Visa International or MasterCard International card, попълнете 16 - те цифри от кредитната Ви карта, датата, до която е валидна, името на собственика на кредитната карта, CVC2/CVV2, защитният код и кликнете върху бутона "Плати".
След това ще бъдете прехвърлени отново на страницата на www.eventim.bg с Вашия номер на заявката и линк към заявките до момента, от където можете да принтирате Вашия билет. Ще получите билета си под формата на .pdf (ще Ви е нужно Adobe Reader за да го отворите).

Назад
EVENTIM УСЛУГА - ТАКСА ЗА ОТКАЗ

Какво е EVENTIM Такса за отказ?

На клиента се предоставя възможност по своя преценка в допълнение към цената на избрания билет да заплати Такса за отказ. Заплащането на Такса за отказ в размер на 5,5% от цената на билета гарантира на всички частни клиенти (до 6 билета за клиент) правото да се откажат от покупката на билета и да им бъде възстановена цената на билетите, при следните условия:
1. Ако клиентът заяви пред EVENTIM желанието си да се откаже от закупените билети до 14 дни преди датата на събитието, EVENTM се задължава да му възстанови 100% от стойността на билета;
2. Ако клиентът заяви пред EVENTIM желанието си да се откаже от закупените билети до 7 дни преди датата на събитието, EVENTM се задължава да му възстанови 50% от стойността на билета.
При заплатена Такса за отказ правото на отказ може да бъде упражнено най-късно в срок до 7 дни преди обявената дата на събитието. След този момент клиентът губи правото си да се откаже от закупените билети.

Как да се възползвам от възможността за заплащане на Такса за отказ?

По време на покупката, опцията Такса за отказ се появява в потребителската кошница. Желаещите да се ползват от тази възможност трябва да поставят отметка в съответното поле и да натиснат бутона „Обнови потребителската кошница”. Услугата Такса за отказ се появява като допълнителна такса в потребителската кошница (5,5% от цената на билета).
Опцията EVENTIM Tакса за отказ може да бъде избрана единствено за цялата кошница.
Опцията EVENTIM Tакса за отказ е възможно да бъде заявена от клиента в процеса на закупуване на билета, но не може да бъде поръчана и платена допълнително след закупуването на билета.

Какво мога да направя в случай на отказ да посетя Събитието?

Клиент, който е заплатил Такса за отказ и желае да се възползва от произтичащото това право на отказ, трябва да съобщи на EVENTIM желанието си да се откаже от закупените билети в сроковете по горния член чрез писмо до „Ивентим.БГ“ ЕООД, гр. София 1142, ул. „6-ти септември" 58, ет. 1 или по имейл до info@eventim.bg.
До адресa на управление на „Ивентим.БГ“ ЕООД (гр. София, ул. „6-ти септември“ № 58, ет. 1) трябва да бъдат изпратени следните документи:
- Оригинален билет – валиден;
- Касов бон или товарителница, които сте получили с Вашите билети;
- Номер на банкова сметка, по която да се възстанови сумата, в случай, че сте заплатили по банков път или с наложен платеж;
- Ако билетите са платени с кредитна карта, сумата ще бъде възстановена по нея. Ако желаете да върнете част от билетите, закупени с кредитна карта, възстановяването може да се осъществи само по банков път или в брой в централния ни офис.

Назад
ПРОПУСКВАТЕЛЕН РЕЖИМ ЗА НЕПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА

Мога ли да заведа моето дете на събитие и при какви условия?

На основание чл. 8, ал. 3, 4 и 7 от Закона за закрила на детето и във връзка с разпоредбите на Наредбата за специализирана закрила на деца на обществени места, малолетните и непълнолетните посетители на обществени места, включително на провежданите събития, трябва да бъдат придружавани от своите родители, настойници, попечители или други пълнолетни лица, които полагат грижи за детето, както следва:
1. лица под 14-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 20:00 ч.;
2. лица, навършили 14-годишна възраст, но ненавършили 18-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 22:00 ч.
Когато придружител на малолетното или непълнолетното лице е пълнолетно лице, различно от техен родител, настойник или попечител, последното е длъжно да представи декларация-съгласие за присъствието на детето на събитието, издадена на името на пълнолетния придружител и съдържаща нотариално заверени подписи на родителите, респективно на настойниците или попечителите.
Клиентите следва да имат предвид, че е възможно отделните Организатори на събитията да поставят специфични ограничения по отношение на възрастта на допусканите посетители. Поради съдържанието на определена продукция нормативен акт може да забранява допускането на лица под определена възраст. При закупуване на билети за непълнолетни посетители, клиентът е длъжен да провери предварително при съответния Организатор дали на събитието се допускат малолетни и/или непълнолетни посетители.

Откъде мога да изтегля декларация?

Декларация за непълнолетни лица може да изтеглите от тук:
Декларация

Назад
МОБИЛЕН БИЛЕТ

Как да използвам мобилен билет?

Тази услуга се активира единствено при желание от страна на организатора на събитието. Тя не се предлага за всички събития.

Услугата мобилен билет е възможна само при покупка на билети през Интернет, посредством кредитна карта. След заплащане на Вашата заявка с кредитна карта, на страницата на "Начини на доставка" ще откриете услугата мобилен билет. Ще бъдете насочени към страницата на www.eventim.bg с Вашия номер на заявка. На мобилното Ви устройство ще бъде изпратен смс с линк, който води към Вашия QR код, който ще бъде сканиран на мястото на събитието.

Как изглежда мобилният билет?

Мобилният билет е под формата на смс, който ще получите на Вашето мобилно устройство. Този смс съдържа линк, чрез който да изтеглите QR код, който да бъде сканиран на мястото на събитието.

Получих своя билет, но изтрих смс-а. Какво да направя?

В случай на загуба на смс/линка с Вашия мобилен билет имате възможност да го препратите отново към мобилното устройство. Необходимо е да се логнете в сайта на Eventim, изберете Моите заявки и Изпращане на линк към мобилното устройство за възстановяване (икона с мобилен телефон).

Как да заплатя мобилен билет?

За да заплатите Вашия мобилен билет, попълнете необходимите полета: изберете Visa International or MasterCard International card, попълнете 16 - те цифри от кредитната Ви карта, датата, до която е валидна, името на собственика на кредитната карта, CVC2/CVV2, защитният код и кликнете върху бутона "Плати".
След това ще бъдете прехвърлени отново на страницата на www.eventim.bg с Вашия номер на заявката. На мобилното Ви устройство ще получите линк, чрез който да свалите QR код, който ще бъде сканиран на мястото на провеждане на събитието.

Назад