Ако се нуждаете от допълнителна помощ, ние сме на Ваше разположение от понеделник до петък от 10:00 до 18:00 ч.
Mоля използвайте следната Форма за контакти (имайте предвид, че тази форма не може да бъде използвана за поръчка на билети).

СЪДЪРЖАНИЕ
СТЪПКА 1 – ИЗБЕРИ СЪБИТИЕ И СПЕКТАКЪЛ
СТЪПКА 2 – ИЗБЕРИ БИЛЕТИ (Покупка по най-добро място /По схема на залата)
СТЪПКА 3 – ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА
СТЪПКА 4 – АДРЕС ЗА ДОСТАВКА
СТЪПКА 5 & 6 – ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА
СТЪПКА 7 – ПРЕГЛЕД НА ЗАЯВКАТА - ПОТВЪРЖДЕНИЕ
СТЪПКА 8 – ПОКУПКА

ПОМОЩ ПРИ ПОКУПКА НА БИЛЕТ

СТЪПКА 1 – ИЗБЕРИ СЪБИТИЕ И СПЕКТАКЪЛ
След като сте избрали събитие и спектакъл, кликнете на "Билети". След това ще видите необходимите стъпки, през които е необходимо да минете за да завършите успешно вашата поръчка. Не се притеснявайте - вашата поръчка ще бъде обработена само, когато в края на процеса на поръчка натиснете бутона "Направи поръчка".

СТЪПКА 2 – ИЗБЕРИ БИЛЕТИ

Предлагами Ви два начина за закупуване на билети:
- Покупка на най-добро място (билетната система автоматично ще ви предложи най-доброто възможно място в избраната от Вас ценова категория)
- Покупка по схема на залата (изберете Вашето място на схемата на залата, която Ви предлагаме). За да използвате тази опция, е необходимо да инсталирате на компютъра си Java. Toва може да направите безплатно от страницата java.com. Aкo имате инсталиран pop-up blocker, моля деактивирайте го.
Ако използвате 42-ра версия на Google Chrome или по-висока, ще бъде необходимо да изпълните няколко допълнителни стъпки за конфигурация на т.н. NPAPI plugins (какъвто е иJava):
1. Въведете в URL полето: chrome://flags/#enable-npapi
2. Кликнете върху линка за разрешаване, за да позволите конфигурация на NPAPI plugins.
3. Кликнете върху бутона за зареждане на страницата, който би трябвало да се е появил в долната част на конфигурационната страница.

ВНИМАНИЕ: Избраните от Вас билети ще бъдат резервирани за 20 мин., след което резервацията се анулира автоматично. Имате възможност да изберете не повече от 8 билета във всяка ценова категория.


СТЪПКА 3 - ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА
Като в истински супермаркет, можете да слагате различни билети в потребителската си кошница, преди да отидете на касата да платите за всички тях. Отделни билети могат да бъдат премахнати от кошницата по всяко време. Можете да имат директен достъп до кошницата за пазаруване отвсякъде като щракнете върху иконата на кошницата в горната част на страницата. В лентата на състоянието са показани броя на билетите, които вече са запазени, както и общата сума.

EVENTIM услуга - такса за анулиране/отказ
Какво представлява eventim услугата такса за анулиране/отказ?
Такса за отказ (5,5% от цената на билета) гарантира на всички частни клиенти (до 6 билета за клиент) правото да се откажат от покупката, но при следните условия:
Отказ до 14 дни преди датата на събитието – 100% възстановяване на стойността на билета.
Отказ до 7 дни преди датата на събитието – 50% възстановяване на стойността на билета.
Как да се възползвам от услугата такса за отказ?
По време на покупката, услугата такса за отказ се появява в потребителската кошницата. Поставете отметка в полето и натиснете бутона „обнови потребителксата кошница”. Услугата такса за отказ се появява като допълнителна такса в потребителската кошница (5,5% от цената на билета). Eventim такса за отказ може да бъде избрана единствено за цялата кошница.
Eventim такса за отказ е възможно да бъде избрана в процеса на закупуване, но не може да бъде поръчана допълнително.
Какво мога да направя в случай на отказ?
Клиент, който отговаря на условията за възстановяване трябва да изпрати имейл на info@eventim.bg

Логин / Регистрация
На тази стъпка е необходимо да се регистрирате.

Вход за вече регистрирани потребители
Ако сте вече регистриран потребител, моля използвайте лявата колона, за да въведете своя и-мейл и парола.

Ако сте забравили паролата си, моля кликнете на “Забравена парола?” в края на секцията за вход. Въведете и-мeйл адреса си, за да получите допълнителни инструкции как да промените паролата си.

Регистрация на нови потребители
Ако това е първата Ви покупка на нашия сайт, моля използвайте дясната колона - за това не е нужно да прекъсвате процеса на покупка. Моля, въведете и-мeйл адреса си и кликнете на "Продължи". На следващата стъпка от Вас ще бъде изискано да укажете парола, както и своето име и фамилия. На този етап може да дефинирате и домашния си адрес.

СТЪПКА 4 – АДРЕС ЗА ДОСТАВКА
Ако желаета билетите Ви да бъдат доставени на адрес, различен от домашния, имате възможност да въведете до 5 различни адреси за доставка.
В случай, че има повече от един метод за доставка /получаване за избрания от Вас тип доставка, те ще бъдат показани в междинна стъпка. Моля изберете желания от вас метод и кликнете върху бутона по-долу, например за Print@Home "Ще отпечатам билетите".
Моля, имайте предвид, че методите за доставка могат да варират в зависимост от избраното представление и времето, оставащо до събитието.

СТЪПКА 5 & 6 – ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА
В главния прозорец ще видите възможните начини на плащане. Моля, кликнете върху желания метод, за да получите повече информация. Моля, изберете метод на плащане и доставка и кликнете на "Продължи".

СТЪПКА 7 – ПРЕГЛЕД НА ЗАЯВКАТА - ПОТВЪРЖДЕНИЕ
Тук може да проверите въведената до този момент информация. Моля, проверете я внимателно. За да завършите покупката, кликнете на "Купи билета сега". В този момент, покупката е осъществена и сумата на избраните от Вас билети, ще бъде удържана от кредитната Ви карта, ако това е избраният от Вас начин на плащане.

СТЪПКА 8 – ПОКУПКА
Ще получите и-мейл с потвърждение за извършената покупка.
В рамките на следващите няколко минути ще получите имейл за потвърждение на Вашата поръчка с номер на заявка. Можете да отпечатате този номер и оттук, като щракнете върху символа на принтера.
В случай, че сте избрали опция Print@home (отпечатване на билети),на тази страница се показва допълнителен бутоn. Kликнете върху него и следвайте инструкциите, за да отпечатате билети.
За всички останали въпроси, моля посетете секцията FAQs.