Няма активни спектакли към това събитие!
Кой открадна чипса? - Билети
Детайли за събитието
„Кой открадна чипса?” - новият детски танцов спектакъл на Петър Илиев, който ще разпали творческото въображение на детето Ви и желание за артистична изява.
Забавно шоу, което провокира детското въображение и разбужда разузнавача у малки и големи!
Заплетена интрига и емоционално поднасяне, които не оставят никого равнодушен!
Изключителният хореограф Петър Илиев ни пренася в чуден детски свят – пъстър, оживен, находчив. Спектакълът ни въвлича в мистериозна приключенска история, която се разгръща в обикновено българско училище. Изправени пред сложна загадка, училищните детективи преминават през поредица от комични недоразумения, срещайки различни животинки и дори странни извънземни. С разплитането на ситуацията те стигат и до неочаквана поука.
Как е разкрита мистерията и каква е поуката от тази забавна и „здравословна” история ще разберете на 13 декември 2015 г. от 17 часа и на 14 декември 2015 от 19 часа в Национален музикален театър „Стефан Македонски“, София.
Закачливата и весела авторска музика на талантливия композитор Светослав Кърпаров вплита типичните български неравноделни тактове и, движейки развитието на фабулата, се превръща в едно от действащите лица в спектакъла.
Криминалната история е поднесена от над 140 деца от 103 ОУ „Васил Левски“ ж.к. Филиповци, 116 ОУ „Паисий Хилендарски“ с. Яна, Англо-американско училище, София, както и от солисти от Националното училище за танцово изкуство.
Спектакълът „Кой открадна чипса?” е част от иновативната програма „Танцуващи хлапета“ на Фондация „Танцово изкуство – Илиев“. „Танцуващи хлапета“ предоставя възможност на децата от общообразователните училища, включително деца от уязвими групи и в неравностойно положение, да се докоснат до магията на танцовото изкуство. Целта на програмата е да се повиши самочувствието и мотивацията на деца от различни социални и етнически кръгове, да се насърчат творческите им заложби, артистичността и желанието им за изява. Работейки заедно, у тях се възпитава стремеж към разбиране и приемане, както и желание за сътрудничество.